Alla inlägg den 9 april 2014

Av Sirpa - 9 april 2014 10:52

Stack ut i blåsten och snögloppet denna morgon.Körde en kort uppvärmning för att sedan köra en serie intervaller.
Fick lov att ge upp då det blåste så kallt.Fick ont i kroppen:/

Gick in till dotterns hus istället där jag har mitt gå/löpband.
Det fick bli ett stenhårt pass på den istället och det funkade bra:)
Tycker inte om att träna löpning på band annars men kände nu att kag bara måste ha detta pass för att få tillräcklig träning inför kommande lopp.
Känns bra nu med stretch,dusch och frukost fixat efteråt.

Sitter i husvagnen och pustar ut,kollar post och pussar katt.
Hon blev väldigt intresserad av mina smörgåsar som hade kaviar på osten:)
Sniff,sniff!

Nu har hon fullt sjå med att tjattra åt småfåglarna i syrenbusken utanför husvagnsfönstret.

Av Sirpa - 9 april 2014 08:00

Hade svårt att somna inatt då jag kom hem efter arbetet.
Vinden slet i förtältet och husvagnen gungade ryckvis.
När jag väl somnade så drömde jag obehagligt och vaknade av det istället,jätteledsen!

Sedan var det svårt att hitta sömntåget igen.Vana trogen gjorde Titti sitt nattliga,stinkande,krafsa runt besök på sin låda:)
Det var bara att gå upp och fixa bort högen:)annars gick det inte att vistas i husvagnen.

Jag älskar henne så mycket att sådana små besvär inte är något.
Bara kul inslag i natten.
Jag brukar inte ha problem med att somna om.

Nu är det morgon.
Vinden har lugnat ned sig något och regnet minskat.
Tar min första kopp kaffe innan intervallpasset.
Har jag tur kanske jag klarar mig från att bli regnvåt.

Titti har fått sin morgon Sheba,den är jätteviktig!
Serveras med stor omsorg och andaktsfullt,till min lilla livskamrat.

Här nosar hon på min Iphone:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards