Alla inlägg den 17 april 2014

Av Sirpa - 17 april 2014 21:16

Så skönt att landa hemma vid vagnen efter en lång dag av arbete,mycket trafik och träning.

På jobbet blev det godisfrosseri när älskade chefen ställde upp skålar med blandat Påskgottis

Åt med ganska gott samvete efter att ha varit ut i blåsten och sprungit benen av mig:)
Välbehövlig dusch,mat och sedan godis.

Som om det var nog för mig...nehejdå:)
Kom hem till vagnen.Blev först bjuden på mat hos dottern i huset och sedan drog jag mig tillbaks till mitt eget krypin:)
Gjorde iordning påskäggen åt barnbarnen som jag får hit på Påskafton.
Det blev ju godis över...hmmm...smakade en,två...sedan gick det inte att hejda mig.

Nåja!
Det väntar ett tufft träningspass imorgon bitti,innan frukost.
En och annan kalori lär bli förbrukad.

Njuter så av att bara slöa.
Känner en viss oro över den ihärdiga blåsten som inte ger med sig.
Det sliter i tältet hela tiden och vagnen gungar till ordentligt.
Nu regnar det och jag brukar tycka att det är mysigt...
Underliga vindar som kastar omkring från alla håll och kanter.
Blir nog en vakennatt...

Av Sirpa - 17 april 2014 06:29

Ikväll är det då dags för den årliga flygturen till den stora festen:)
Till Blåkulla bär det iväg.

Nu har jag bara ett problem...
Vet inte riktigt vilken farkost jag skall välja...

Modellern är dessa:

Först kvasten som brukar vara det vanligaste..men sedan har jag två varianter till

Denna med en liten motor och lite ettrigt ljud eller....

Turbovarianten är lockande:)

Det blir ett svårt val!

Sedan påminde en kompis mig om körkort på dessa och jag har ju inte på någon sv dem.
Undrar om mitt busskort duger om jag plockar på flera?
Det var också hennes ide:)
Jag har ju alla behörigheter i mitt körkort så det borde funka

Jag kan behöva hjälp med att välja.

Katt och kaffepanna finns färdigt redan,så det problemet är fixat

Titti softar ordentligt nu innan förden så hon orkar med resan ikväll:)

Brudar! Vi ses:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards