Alla inlägg den 19 april 2014

Av Sirpa - 19 april 2014 06:24

Fågelsång och dimma utanför husvagnen.
Kaffedoften sprider sig och välbefinnandet inom mig likaså.
Njuter så av stillheten inför en kommande,rolig och innehållsrik dag.

Många har ledigt i dessa dagar av Påskfirande,jag jobbar:)
Det har jag inget emot alls då körningen som kommer att förgylla min dag är fantastisk.
Den är lång...sträcker sig över hela min arbetsdag,med rast på annan ort.

Är välsignad med att ha ett arbete jag älskar,skifttider som mestadels fungerar bra.Kanske att jag kunde avvara kvällsskiften och köra förmiddagar bara,men allt går inte att få,så jag njuter av det jag har.

Idag efter arbetet kommer vi att fira Påsken med nära och kära.Det är dotter och svärson som ordnat med knytis.
Vi blir ett gäng på ca 12 personer.
Ser fram emot detta efter min arbetsdag, sluter upp när jag är klar.

Dimmig morgon utanför husvagnen

Inne i förtältet Påsk.Trivsamt

Jag är förtjust i pynt och annat dekorativt som gör tillvaron trivsammare

Straxt hopp i uniformen och iväg till depån för uthämtning av dagens fordon.

Det är en form av ensamarbete att köra på depå då Trafikledningen under helgen sitter i Västerås.
Långt borta från där min körning är.
Jag rår mig själv helt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards