Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Sirpa - 6 maj 2014 16:03

Imorse när jag rullade ut från garaget mådde jag inge vidare.
Hade feber på natten och drömde mardrömmar så min morgon var ganska seg att starta upp.

Började körningarna för dagen i min blivande bostadsort Kungsör.
Stod nere vid järnvägsstationen i tidig morgontimma.
Hade 15 minuter till avgångstid så jag passade på att gå en kort sväng.

Det såg så inbjudande vackert ut nere vid vattnet så jag styrde stegen dit.
Inte många själar ute så jag hade det vackra för mig själv.

Kände när jag gick därnere hur det fullkomligt bubblade av glädje i mig:)

Här ska jag bo!
I denna underbara lilla stad skall jag snart bosätta mig i...bara månader kvar.

Förälskelsen spred sig i mitt blod och tårarna trängde fram i ögonen när jag förstod att allt det jobbiga som pågått ett tag har resulterat i detta.
Jag hade ju aldrig ens kommit på tanken förut att flytta hit.

Det är bara så!
Jag är fullständigt störtförälskad i detta lilla ställe på jorden.

Det är mycket jag skall göra och uppleva innan flyttlasset går hit.

I denna stund,där jag stod och tittade ut över Mälarens vatten bestämde jag att,hädanefter skall jag forma mitt liv så jag kan njuta av alla stunder jag befinner mig i.
Jag skall inte släppa in en endaste energitjuv eller förminskare av mitt människovärde någonsin mer i mitt liv.
Varje stund skall levas och njutas.
Det finns så mycket vackert omkring mig.
Så många människor som vill mig väl och dom älskar mig som den jag är.
Jag behöver inte omformateras:)
Jag är bra som jag är!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards