Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Sirpa - 13 maj 2014 11:48

Nu är de klara,fraktade till jobbet och kollegorna har glatt börjat mumsa på dem

Av Sirpa - 13 maj 2014 07:12

Nu är jag 55 år gammal.

Det känns kanonbra:)
Jag är nog lite knäpp men jag tycker att livet blivit bara bättre och bättre sedan jag fyllde 50.

55 år är väl en ålder då man egentligen ska vara inne i ett inrutat liv med rutiner och kanske tristess
Det känns så när jag lyssnar på många andra i min ålder.
Man skall vara på ett viss vis.

Jag har inget emot rutiner,det skapar trygghet,men jag har ganska svårt att hålla mig inom någon ram eller åldersmall.
Har nog alltid varit så.

Just nu trivs jag oerhört bra med mig själv och mitt liv:)
Boende i husvagn på min dotters gård utanför Eskilstuna på landet.
Jättevacker omgivning.

Min älskade sambo är med mig och hon inger mig en stor trygghet och ger så mycket kärlek.Hon älskar husvagnslivet.

Jag har min dotter och barnbarn nära mig varje dag och en underbar svärson som öppnade sitt hem för mig med stor kärlek när jag behövde hjälp i livet.

Jag har min andra dotter med sin familj som på samma sätt fanns och finns för mig när jag stod vilsen,rädd och maktlös.

Vad mer kan man önska av livet:)
Att barnen finns med en.

Visst har jag en sorg och saknad efter en familj till som inte finns med mig just nu,men den tiden kommer då det ordnar upp sig.
Tålamod och hopp!

Somen går upp varje dag även fast himelen kan vara täckt av moln.

Jag har min älskade syster i Västerås.

Mitt arbete är jag oerhört glad över.
Trivs jättebra med både arbetet och kollegorna:)

Jag skall ha med mig smörgåstårta till arbetet idag.Det hör liksom till hos oss att den som fyller bjuder på något.
Jag tycker att 55 är ganska jämna år så då får det bli matiga tårtor och lite småkakor till:)

Gratulationerna haglar in via sms,messenger,facebook:)
Känner mig älskad!

Känner mig glad,förväntansfull och pigg inför dagen och hela veckan.

Skall fira själv min födelsedag på Lördag med att springa Göteborgsvarvet.
Åker nedåt landet på Fredag morgon tidigt med dotter,barnbarn,Titti katt och husvagn.

Skulle vilja skriva mera men tiden räcker inte till:)
Får ta det sedan.
Nu dusch,hårfärgning och harnering av smörgåstårtor.

Håll till godo...här är jag :)

Lite smått galen och vriden:)
Älskar livet!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards