Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Sirpa - 14 maj 2014 07:41

Vaknade med lätt huvudvärk denna morgon.Det var ju en ganska intensiv,händelserik och kul dag igår.
Länge sedan jag fick och gav så mycket kramar som den eftermiddagen och kvällen.

Kramar är fantastiska!
Det är inget jag snålar med för jag vet att en varm kram ger så oerhört mycket.

Den varmaste och längsta kramen fick jag från min älskade chef:)
Vi har känt varandra i så många år och känner varandra väl.
Tycker väldigt mycket om honom och hans hustru,härliga öppenhjärtliga människor.
Likaså fick jag en kram av min gruppchef som jag också kommit att uppskatta mycket.
Båda är hjälpsamma,vänliga personer som kan sitt jobb och sköter det så bra.
Jag kan känna att det mycket tack vare dem är sådan sammanhållning på vårt arbete,kollegor sinsemellan.
Vi stöttar och hjälper,är lyhörda och finns för varandra.Tonen är lite rå ibland som det kan bli på ett arbete med många män:)
I detta finns ett varmt stort hjärta med som präglar oss alla.
Vi finns och verkar för varann,på arbete och även fritid om så behov finns.
Kramar mottog jag från alla:)
Såå mysigt!

Jag blev så glatt överraskad då en kompis dök upp på Kungsörs Busstation med en bukett blommor åt mig:)
Han sa att han inte kunde låta bli att göra mig extra glad då jag arbetade kväll på min egen födelsedag:)
Så gulligt!
Blommorna fick åka med på en sväng till Västerås innan hemfärd.
Hade en plastpåse med lite av mitt medhavda dricksvatten så de klarade sig
Tack M:)Du gjorde mig glad!

Smörgåstårtorna hade bra åtgång.
På kvällen var det en halva kvar bara av de tre jag haft med mig.
Bra betyg:)

Kunde känna en viss saknad av min nyfunna vän på Öland.
Vår kontakt har minskat rejält efter att vi sågs.
Min magkänsla säger ...ja vad säger den?
Jo den säger...Lev nu och här :)
Morgondagen kommer,ha inte för bråttom.

[Bild]

Nu skall jag kliva ur min varma sköna bädd.Ta på mig oömma kläder för här skall rivas förtält:)
Lite pirrigt i magen för detta blir första längre turen jag kommer att göra med husvagnen.
Göteborg..vi kommer på Fredag.
Jag rullar iväg från min nuvarande plats imorgon förmiddag.
Mycket skall vara klart innan dess:)
Jehoopp!
Det är bara att sätta igång!

Av Sirpa - 14 maj 2014 00:05

Varje födelsedag jag upplevt ända sedan min far gick bort när jag var bara 12 år,känner jag en stor saknad efter honom.
Jag tänker alltid på om han ser mig nu..ett år äldre igen.
Nu fyllde jag 55 år.
Jag är alltså nu 20 år äldre än vad han var då han gick bort.
Han var bara 35 år...

Min Älskade saknade Far...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards