Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Sirpa - 16 maj 2014 22:48

Steg upp riktigt tidigt imorse för att efter kaffet koppla på husvagnen,fara iväg och plocka med dotter och barnbarn för vidare färd till Göteborg:)

Mellanlandade på Maxi i Örebro och handlade mat samt hämtade ut gåvor som Maxi gav mig på 55 års dagen.
En tårtspade samt Prinsesstubbe:)
Perfekt att ta med på vår helg i Göteborg.

Några stopp och 6 timmar senare var vi så framme på Askims Camping.
Fick en jättebra plats mot havet.
Installerade oss och åkte in till tävlingsområdet,hämtade min nummerlapp och tidschipet.

Strålande sommarväder härnere i landet.Fullt blev det på campingen vart efter kvällen gick.
Vi åt mat och festade med tårta och kaffe.Fick födelsedagspresenter :)

Supergod färsk tårtstubbe.

Diskade och barnbarnet lekte i lekparken.
Stängde in oss i vagnen och gjorde kväller ganska tidigt.
Mysigt att bara gosa in sig i husvagnen.
Dottern fixade allas våra naglar till imorgon:)

Efter färgerna på de kläder vi skall ha på oss.Jättefint
Nu sover lilltjejen och jag har Titti katt bredvid mig där jag ligger nerbäddad i soffan.Dotter och barnbarn har sovrummet som sitt krypin:)

Jag är så himla glad och stolt över mitt eget ekipage:)
Att råmig själv och göra allt jag vill utan att styras av mågon annan.
Njuter verkligen av livet:)

Imorgon klockan 16.00 går min start i Göteborgsvarvet.
Kommer att ge mitt allt för att genomföra det loppet som jag så gärna viljat springa i flera års tid.
Nu ska det bli av:)
Trots att mitt knä bråkar och att jag har känningar efter den kraftiga migränattacken igår.
Borde ha min fulla kraft imorgon så det ska gå bra.Det är ju ändock bara 21 km:)

Håll tummar och tår:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards