Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Sirpa - 2 juli 2014 19:40

Nu börjar jag bli allvarligt less på den torftiga mathållningen.
Längtar efter att äta något annat än det kuren kräver

Kaffe o rostbröd i vanlig ordning 3.30 imorse innan dopp i poolen och jobbet.

Till lunch ett kokt ägg,en morot,en tomat.

Tog ett rostbröd till kaffet efter hemkomst då vi hade jättemycket att göra och jag måste ha energi.
Obs!!
Även fast jag åt extra där så avvek jag inte från de ingredienser som hör till kuren.

Till middag fick det bli en burk tonfisk i olja och två nektariner.

På kvällen återigen rostbröd till kvällstheet.
Jag är riktigt energifattig nu och det syns på hela kroppen att jag gått ner.
Lite mörk under ögonen så det tar rejält på min ork detta.

Vikt idag 72.2

Två dagar kvar!
Bara att kämpa på

Av Sirpa - 2 juli 2014 19:32

Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar tills det är dags för nästan 6 veckors ledighet:)
Ska bli så himla skönt!

Jag var till Tuna Park i veckan och inhandlade en brödrost,elvisp och liten micro som jag skall ha i husvagnen.

Inga dyrbara saker utan funktionsdugliga.
Är så glad över att succesivt inreda min älskade vagn med allt som jag känner behövs för en skön tillvaro.

Imorgon då jag äntligen har en ledig dag från jobbet,skall jag byta in gasolflaskan som följde med vagnen,till en kompositflaska som är mindre och lättare.

Först på morgonen kommer jag att tillbringa några timmar med mitt barnbarn så mamma får vila lite.

Vi ska montera på cykelställetshållaren på vagnen.
Kommer att ha med två cyklar då mitt äldsta bonusbarnbarns cykel inte fick plats i deras bil när familjen åkte ner förra veckan till sin vagn på samma camping.

Idag köpte jag sådant som mitt lilla barnbarn kommer behöva när jag ska ha honom själv i 4 dygn i vagnen.

Han har fått egna skåp i vagnen:)

Titti katt tar allt med ro och passar på att vila medans jag grejar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards