Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Sirpa - 8 juli 2014 04:08

Vaknade riktigt tidigt denna sista morgon på Vallby Prästgård.
Nu ska Titti och jag dra vidare i livet,vidare i vår nya tillvaro.

Vi har haft många månader här med våran husvagn,den för oss enda bostad vi har fram till 1/8.
Den är självvald,istället för inflytt i någonting vi inte trivs i,kanske på en ort vi inte vill stanna på.
Nu har vi haft det jättebra i våran husvagn:) här på gården med våra nära och kära precis intill.

Idag kopplar vi på och mellanlandar först på mitt arbete i Köping några timmar innan vi drar vidare mot Norrköping.
Stannar natten där och besöker en nyfunnen vän.
Imorgon rullar vi så vidare mot vår härliga 6 veckor långa semester på Öland:)

Blev så glatt överraskad av min älskade dotter i förrgår när jag trött och svettig anlände hem efter lång arbetsdag.
På bordet i husvagnen stod en fin låda och väntade :)
En låda fylld av allehanda nyttoprylar och färdkost

Samt ett kort som rörde mig till tårar.
Med ord som berättade hur fin min närvaro varit här,hos dem,tillsammans med mitt barn,svärson och barbarn.
Mina Älsklingar!

Det är som att klippa en andra navelsträng,resan härifrån mot framtiden.
Jag har haft det så bra!
Känt mig så välkommen och älskad,hela tiden!

Jag skall om nån timme åka och jobba till 10.
Kommer sedan åter på min långrast.Packar in det sista i vagnen,kopplar på och åker iväg efter bad,dusch och pusskalas med de mina.

Jag vet att det kommer bli tårar vid avskedet men vi vet också att vi snart kommer att ses igen,nere på Öland:)

Tiden går och vi med den.
Varje dag är en resa i livet,i det liv som vi själva skapar.

Min själ och mitt hjärta är fyllt av tacksamhet för allt jag får vara med om och leva,denna vår stund på jorden.
Vi skapar själva vårt eget paradis,i kärlek och harmoni

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards