Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Sirpa - 12 juli 2014 18:15

Min lilla fyrtassade sambo fyller 14 år idag:)
Älskade kattfröken.

Jag var iväg till Löttorp för att köpa något gott åt henne för att fira och hittade så söta matskålar

Det fick bli tre stycken som hon kan ha i våran nya lägenhet efter semestern.
En för vatten,en för torrfoder och sedan för gottismat som idag fick bli Tittis favorit
Gourmet Gold som hon älskar

Min lilla tjej ska ha det bästa.
Hon är helt fantastisk nu på vår Ölandssemester.
Hon är lös i förtält och husvagn och har inte gjort ett enda försök att bryta sig ut ur tältet.
Det är skapligt tätt men jag är övertygad om att hon skulle ta sig ut om hon ville.
Hon är ju en smart katt!

Men hon har inte det behovet.
Nöjer sig med att vila i sin egen stol.
Äta,gå på toa och gosa med mig.
Hon trivs när jag trivs:)
Så enkelt är det

Just nu ligger hon utsträckt på rygg och sover intill mig i sängen,mätt och belåten

Av Sirpa - 12 juli 2014 10:50

Min dotter och jag gav oss ut på den tredje morgonmilen sedan jag landat här på Öland.

Det blåste så hårt att vi valde vägar denna gång.
Gick inåt ön och kom ut vid Mellböda åter för att sedan fortsätta mot Böda Hamn.

Där såg vi chansen att kunna köra lite löpning i trappor och styrketräning med de redskap som fanns att tillgå:)

En tung ankarkätting fick bli ett redskap:)

Själva piren fick bli kortintervallsträcka:)

Några båtägare funderade nog vad det var vi höll på med när vi skrattade och tokade oss mitt i vår skojiga träning

Jag är så tacksam och glad över att få ha en sån bra relation till mina döttrar att vi trivs jättebra att göra vad som faller sig in för stunden.

Det blev en mil denna morgon också.
Kändes riktigt bra i kroppen när jag sedan dukade fram en god frukost åt oss.
Timman var så tidig att hennes familj ännu sov i deras husvagn.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards