Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Sirpa - 2 augusti 2014 21:31

När vädret inte riktigt ville tillåta sol och bad valde vi att ta bilen till Byxelkrok.
Handlade först på en sportrea.
För min del fick det bli en Puma träningströja och en reflexväst till höst/vintermörkrets träningspass.

Köpte en reflexväst åt min dotter också,som också kommer att träna på vägar och gator.

Sedan intog vi glass i Byxelkrok.
Himlen hade härliga färger

Åkte via Neptuni Åkrar och det var väldigt vackert där,med regntunga skyar

Kvällens tur slutade sedan på Bykrogen i Löttorp där vi unnade oss en god middag.
Krogens välkända planka

Själv valde jag den med lax.
Vi åt och jobbade med att få barnbarnet att äta,hon var så ivrig ut till den roliga lekparken utanför.

Vi styrde så hemåt våra husvagnar,mätta och belåtna.
Klockan var redan vid 21 så jag tackade för mig och drog mig tillbaka.

Titti och jag bäddade ner oss vid tv:n och bara mådde gott.

Av Sirpa - 2 augusti 2014 15:47

Jag har ju ända sedan jag köpte min älskade husvagn,sakta men säkert införskaffat det jag behöver till den.

Nu stod turen till en möbelgrupp som jag kan ha både inne i förtältet och utanför.
Har gått och tittat på en svart härlig grupp med runt bord,parasoll i mitten och glasskiva.
Sedan fyra lätta,jättesnygga vikbara stolar som är lätta att hantera och ta med.
Allt i vagnen skall ju vara lätt för viktens skull.

Fick tips om att det fanns en fin grupp på ett ställe en bit bort från mitt sommarboende här på Öland.
Tog till mig tipset och åkte med dotter och barnbarn idag för att titta.

Blev jätteglad!
Det var ju precis en sådan jag ville ha och till ett rejält sänkt pris,som passade min kassa.
Min dotter tog också en likadan till detas kommande hus som de flyttar till i September.

Lastade in och åkte direkt hem,efter en god glass:) till husvagnen och byggde ihop allt.
Resultatet blev som fölljer:

Den är ju så snygg:)
Precis jag med färgerna också.
Det jag har nu är ju grå,vit,silver och svart.Blir en fin helhet.
Snyggt och prydligt.

Ibland så blir det ju bara så bra!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards