Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Sirpa - 12 augusti 2014 21:17

Jag har ju alldeles nyligen börjat flytta mitt bohag till den lilla lyan jag hyr i Kungsör.

Första ögonblicket när jag steg innanför dörren till den tomma lägenheten kändes väldigt kluven.
Jag tycker om lägenheten,det gör jag verkligen.
Det som fick mig att känna ett visst obehag var doften av annan människa,de som bott där förut.

Fick ju förklaringen senare när jag började plocka in mina saker...det var inte ordentligt städat.
Det blir gjort nu av en städfirma medans jag är här på Öland.
Samt skulle mitt vindsförråd tömmas som var fullt av gammalt bråte.

Så när jag kommer tillbaka dit igen Torsdag kväll hoppas jag att det är såpass att jag kan sova min första natt där.

Jag har med mig ett tjockt kuvert hit med information om Kungsör.
Den är väldigt bra:)
Satt ikväll och tittade lite i kartan över orten,läste om utbudet av kultur,natur och motion.
Ser väldigt positivt ut:)
Verkar vara en levande ort.

Behöver rätt omgående komma i kontakt med en tandläkare för att laga till min tand som jag bet sönder i helgen.

Allt kommer att ordna sig till det bästa,det känner jag.
Det ser jag till:)


Av Sirpa - 12 augusti 2014 17:16

Så oerhört vackert över havet:)
Vilt och vackert!

Mitt älskade Öland:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards