Alla inlägg den 27 september 2014

Av Sirpa - 27 september 2014 20:14

Ligger här i min husvagn och lyssnar på ljuden utanför....
En bil hörs på avstånd...annars är det tyst.Så skönt!

Tre tända värmeljus är det jag har tänt i stunden.
Suger på de sista timmarna av min vistelse här i mitt paradis.

Denna sista vecka har varit helt fantastisk.
Med allt från stormnatt till lyckan att få hit mina nära och kära.

All den härliga träning jag fått längs stranden.
Det blev 5 1/2 mil under denna vecka.
Känns bra!

Det ska bli skönt att komma hem.
Hösten har anlänt och vintern knackar på dörren.
Även fast denna dag varit härligt solig och vacker.

Jag är trött....

Dagen har varit fylld av aktiviteter.
Tänkte skriva om dem imorgon bitti tidigt när jag vaknat.
Nu ska jag straxt sova...låta värmeljusen brinna ut.
Sova med öppna rullgardiner så morgonens första rodnad väcker mig...

Av Sirpa - 27 september 2014 07:39

Min blogg slår nya rekord för varje månad som går :)
Även denna månad!

Tack alla mina läsare!!

Det skulle vara jättekul för mig att få veta vad det är som gör att jag har så pass många följare.
Några kommentarer har det kommit in men jag vill veta mera.

Jag tycker själv jättemycket om att skriva av mig, tömma hjärnan på sådant som ploppar upp.
Min hjärna äf nog inte så annorlunda jämfört mot andras. Det jag tror själv är lite skillnaden att jag sätter mycket i ord och handling.

Förverkligar sådant jag själv vill göra.
Lever mitt eget liv trots motgångar och hinder.De är till för att övervinnas är ju mitt motto :)
Visst är det så?

Likaså månar jag om att det jag gör är av värde energimässigt.
Det skall ge något tillbaka...inte bara suga kraft ur mig.

Jag är så oerhört glad och tacksam över att få vara frisk.
Självklart påverkar jag detta själv genom att vara aktiv, i både kropp och knopp.

Nu bjuder jag er på en fabtastisk soluppgång återigen, från Kyrketorp på Öland.

Tillönskar alla och envar en underbar Lördag !

Skriv och berätta!!

Många varmar Kramar!

Sirpa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards