Alla inlägg den 30 september 2014

Av Sirpa - 30 september 2014 16:12

Natten blev konstig då jag vaknade stup i kvarten.Vid ett tillfälle av en hostattack som drev mig ur sängen till sist.Drack vatten så gav det med sig.
Sov säkert med munnen öppen så halsen blev torr.

Har ju känt mig lite som en svintotuss i halsen ett par dagar, men jag kämpar emot.
Ska inte bli förkyld!

Gick upp 3.15.Kaffekoppen gjorde mig sällskap medans jag klädde mig, plocka ner mat och gav Titti hennes frukost.
Hon vägrade gå upp så tidigt:)
Tittade på mig bara som att jag inte var riktigt klok...upp mitt i natten.

Trampade så iväg 3.40 hemifrån.
Helt mörkt ute och +3 grader.
Kände ganska snart att jag hade lite för tunna handskar på mig.
Annars trampade jag mig varm.

Det var tyst på vägen, inte många bilar som passerade vid den tiden.
Tryggt och skönt!

Landade på jobbet 4.20
Låste fast min trogna springare så ingen skulle ta han ifrån mig.
Duschade.Iklädd uniform intog jag så lite kaffe och förberedde min körning för idag.

Underbar morgon med jättefin soluppgång.Körde en mysig skoltur på kringelkrokvägar.

Frost i gräset då temperaturen sjönk under morgontimmarna.

Hade en buss som inte var speciellt varm.Frös om fötterna i 3 timmar.
Slutade i garaget med busstädning och tvätt.Blev då varm igen.

Efter rast bar det iväg till Eskilstuna en sväng innan nästa buss behövde städas och tvättas.

Körde lite extra åt en kollega som behövde ledigt.Det blev ett par timmars väntan mellan körningarna så jag fortsatte med städningen.

Skurade ur kylskåpet.
Ut med alla hyllor och lådor för diskning.
Fint blev det :)

Hittar på sysslor som behöver göras:)
Gillar inte att slå dank.

Hade sällskap av kollegor som kom och gick.
Superbra:)nytta med nöje!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards