Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Sirpa - 24 februari 2015 11:05

Jag är en person som oftast vaknar med glädje och sång i hjärta och själ.
Som älskar livet och gör allt vad jag förmår för att hitta det positiva i allt.

Men även jag kan tappa energin.
Vilket jag verkligen gjort idag.

Vaknade med en sorg inombords som jag inte förstår själv.
Känns som att jag inte hinner med att fylla på mina energi och glädjedepåer vartefter livet ramlar på.
Det är så mycket som skett de senaste månaderna och jag kämpar ständigt med att försöka sortera, bearbeta och lägga bakom mig sådant som gör och och som skadat min själ.

Jag klarar det väldigt bra.
Men stundtals finns liksom inte glöden i mig.
Jag vill bara krypa in i ett hörn och sluta ögonen, låta tiden gå och bara vila i detta.

Just nu klarar jag inte av motgångar och säkert är det därför som allt bara rasar ikring mig.
Inget jag förtar mig blir lyckat!
Jag gör illa mig, tappar saker, fastnar överallt, snubblar, har sönder och raserar allt jag tar i just nu.
Törs snart inte röra mig!

Allt som jag företar mig känns jobbigt.
Finns inte energi till någonting.

Vad är det som händer?

Vart har min glöd tagit vägen??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards