Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Sirpa - 4 mars 2015 04:55

Tidigt isäng igår och svintidigt upp idag:) Redan 2.20 klev jag upp och fixade kaffe, serverade Titti hennes tonfisk.
Cykeln stod redo i hallen sen igår kväll, då jag bar upp den från källaren.
Kollade lysena och pumpade däcken.
Allt var klart med mat till lång arbetsdag.
Titti fick sitt insulin och pussar självklart.

Klädde mig efter vädret.
-2 visade termometern på och vindstilla.

Mycket lampor och reflexer på.Trampade iväg 3.15 hemifrån Kungsör.
Kände att min mage var riktigt dum.
Den får sina ryck ibland och tydligen just denna morgon.
Månklart och stjärnor synliga, lite molningt.

Trampade på i lugnt tempo.
Tre bilar på hela den stunden jag var på vägen.Frosthalkigt men jag tog det lugnt.
Njöt av den friska luften och friden som rådde.

Landade så på jobbet.Först av alla.
Duschade.Hopp i uniformen.
Smink på.Kaffe och lite Kvarg med gott hårdbröd i, nedsmulat.
Tog det bara lugnt och lät dagen komma igång.

Mitt arbetspass började 5.01

Skön start på dagen:)
Möta upp mina goa trötta kollegor som trillade in vartefter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards