Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Sirpa - 20 mars 2015 04:19

Nu drar jag lite i handbromsen med cyklingen.
Snöblask och regn har utlovats idag så det får bli bilen idag till jobbet.
Hade huvudvärk under gårdagen som inget bet på så något är knas i kroppen.
Vila idag.

Annars igår cyklade jag till och från jobbet:) 25 km.
Kändes bra och lättrampat.
Fint väder och knappt någon vind.

Morgonens soluppgång var fantastiskt vacker.
Arbetsdagen lätt och trivsam.
En kort dag, bara 5 timmars körning.
Som ner till Kalmar:)

Min Ölandslängtan bara växer.
På Måndag drar jag fram husvagnen och börjar göra den iordning för att bo i.
Min förhoppning är att Tisdag ska vi kunna sova i den Titti och jag:)

Ska först jobba 3 dagar till.Under de dagarna, efter arbete och träning skall jag bära ner grejer från vinden som ska vara i vagnen.
Inte allt som ska med till Öland sedan, bara det vi behöver för att bo i den nu, utan förtält.
Ska bli så kul att inreda:)

I förrgår städade jag härhemma, tvättade igår för att sedan kunna vara hemifrån ett tag.
Kommer hem för posthämtning och tillsyn av min spindelgumma...hon behöver ju fukt i sitt terrarium.
Annars har hon nyligen fått sina syrsor och är mätt ett par månader.

Fick besked om att Volvons sommardäck är på väg, anländer jobbet på Onsdag.
Sedan fixar mina goa kollegor skiftet.
De är ju bara bäst!

Pratade med min dotter igår som gjort illa rygg och svanskota.
Hon måste kontakta sin läkare igen, har sån värk att hon mår illa.
Lider med henne....det där gör så himla ont.

Hon har ju inte lätt nu med lilla valpen som nyss kommit hem till dem.Han är full i bus och hon nästan orörlig.
Hoppas hon får hjälp idag.

Han är helt bedårande den lilla tassprylen:) Full i bus och upptåg ena stunden och i djup sömn i nästa

Härlig vår och sommar den familjen har framför sig.

Nu skall jag gå upp och duscha.
Känner för att göra allt för att må bra idag trots att kroppen är motsträvig.
Tar det lugnt såklart men mycket skall ändå uträttas.
Börjar med att jobba 5.40- 14.00
Sedan blir det nog besök på Maxi.
Får se om jag tar ett besök hon dottern i Surahammar.
Beror på hur jag själv orkar.

Träningsfri dag iallafall.
Tjingeling:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards