Alla inlägg den 1 april 2015

Av Sirpa - 1 april 2015 09:27

Sitter och väntar på att få komma in på ombesiktning samt gastest av min husvagn.
Kom direkt från Euromaster som med snabba medel hjälpte mig med nya däck, efter nedslaget i Måndags.

Nu har jag jättefina däck, det känns tryggt.
Får se nu om gasledningar och sådant är bra.
Håll tummarna!

Av Sirpa - 1 april 2015 08:08

Vaknade tidigt i min Sävsjö Onsdag morgon.
Kaffe i bädden och mys med Titti innan kollegan kom över på kaffe.
Han skulle fixa med deras vagn bredvid så jag hade nåt att bo i medans min var inlämnad.

Det var en kylig och vacker morgon.
Kollegans vagn var min utsikt där jag satt i sängen och njöt av livet.

Känns som att pusslet börjar hitta en struktur med allt jag skall ha klart innan Torsdag kväll, då det bär iväg nedåt landet.
Målet är ju Kyrketorps på Öland.

Körde vagnen till Euromaster i Köping och ställde där.
Lite sorgligt att behöva lämna bort.
Men absolut nödvändigt.

Boade in mig i kollegans vagn med Titti och sedan var det dags att arbeta.
13.40-23.15 var mitt arbetspass.
Jättetrött redan på rasten då jag var med Titti en stund innan fortsatt körning.

Somnade vid halv 2 på natten.
Mycket ljud överallt då det blivit ganska kallt.
Biogasanläggningen lät och vaggade mig till sömns.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards