Alla inlägg den 10 april 2015

Av Sirpa - 10 april 2015 23:13

Denna Fredag har varit ett ständigt nysande och jag trodde att det var förkylningen som snor runt i kroppen men det är nog allergi mot nåt i luften.
Det är väldigt dammigt på vägarna och en del träd bär långa frökapslar som säkert exploderat i vårvärmen.

Märkte stor skillnad när jag kom hem och tog nässpray mot allegi och det lättade direkt.

Var så strålande glad idag på jobbet.Så härligt väder och jag känner mig så tillfreds med livet.
Jag har allt jag kan önska just nu.

Var sak har ju sin tid, så än finns det pusselbitar som måste på plats innan helheten är klar:) men det kommer.
Jag har ju väntat länge nu och lösning är på väg, sakta men säkert.

Ser fram emot min helg.
Lördag har jag Kyrkvärdsdag och väntar sedan besök på eftermiddagen av en älskad vän.
Vi brukar ha jättekul med mycket tok att skratta åt så det ser jag fram emot.
Söndagen jobbar jag extra.

Nu sova...är jättetrött!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards