Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av Sirpa - 31 augusti 2015 20:36

Dagen är snart slut.
Min första dag med sträng diet.

Har bara ätit 500 kalorier idag och har varit igång sedan 4 imorse.
Det känns i kroppen.
Tar på krafterna...det gör inget.
Jag ska se till att mitt sockersug försvinner och tillför bara kroppen det den absolut måste ha i en veckas tid.

Har inte tränat något idag men varit igång mest hela tiden ändå.
Självklart suttit still när jag kört i jobbet.

Imorgon börjar jobbet 12.30 så jag skall sova ut och sedan ge mig ut på powerwalk.
Dopp i poolen innan dusch.

Känns skönt att ha motivation för att få iordning på kilorna på kroppen, som är några för många för mitt välbefinnande.

Av Sirpa - 31 augusti 2015 11:15

Fick så nog av min tjocka mage i helgen att beslut om sunt leverne blev beslutet.

Jag gillar ju att vara fräsch och tränad.
Med fasta rumpmuskler och någotsånär platt mage.
Helt platt har jag aldrig haft så det strävar jag inte efter.

Så menyn kommande vecka är dryck och bars med få kalorier.

Jag vet själv inte ens vart det barkade iväg med slarv med maten och ytterst lite träning.
Blev nog när jobbet tog den mesta tiden, då dagarna blev superlånga.

Nu är jag inne i jobbet och kan få rutiner i allt runt ikring igen.
Ska bli skönt:)

Bort med ett gäng kilon först.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards