Alla inlägg den 6 september 2015

Av Sirpa - 6 september 2015 05:27

Så skönt att ha hunnit sova en hel natt:)
Det är stundtals svårt när vilotiden mellan mina arbetspass krympts ner till minimala antal timmar.

Livet är ju inte bara arbete och sova.
Där i tiden mellan passen lever jag ju oxå:)
Med allt vad det innebär.
Umgänge med familj, vänner, hemmasysslor, träning och allt vad det nu må vara.
Det är svårt att hinna med om vilotiden är kort.
Då ryker sovtiden till alldeles för få timmar.

Nu inatt kunde jag sova 7 timmar helt ostört och det känns genast i kropp och knopp.
Pigg och glad som en lärka.

Straxt dax att krypa i uniformen och ge mig iväg.
Kaffet ligger i magen:)
Titti mätt och nöjd i sängen.

Har en 13 timmar lång arbetsdag framför mig:)
Tre vändor till och från Arlanda.

Efter detta skall jag träffa en god vän som jag vet att det kommer bli mycket glada skratt och tokigheter med:)

En härlig dag väntar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards