Alla inlägg den 26 september 2015

Av Sirpa - 26 september 2015 20:49

Lördagen har vi ägnat några timmar till att ta ner familjens förtält och packa ihop allt, för att ta hem till Surahammar.
Förrådsutrymmet vi tidigare haft tillgång till har andra fått.
Så det blir ett rejält lass med hem imorgon.

Jag har täckt mitt förtältsgolv med presenning, stenar och annat som håller för väder och vind.

Vid lunchtid började jag känna mig konstig.
Fick ont i lederna och kände mig blossig.Kändes som att jag hade feber.
Detta fortsatte trots att vi åt och jag vilade kort.

Får se om det bara är något som jag sover bort eller så blir jag sjuk..

Av Sirpa - 26 september 2015 18:17

Sov så himla gott denna natt.
Det var svalt i husvagnen, tyst på campingen och en så månklar natt att det blev skuggor i månskenet.

Vaknade innan soluppgång och kände att jag ville ut på stranden och gå.Njuta av den näst sista morgonen här på mitt älskade Kyrketorp.

Snabbt i kläderna och ut i gryningesljuset.
Solen började titta upp ur havet.

Det var så vackert att jag bara stod stilla och njöt.
Tog några bilder till, kände mig utvald, att få uppleva detta fantastiska.

Besökte servicehuset innan jag påbörjade min vandring längs stranden.
Samma hundar och ägare ute denna morgon också.
Hälsade glatt.

Knäppte bilder på den stilla stranden.
Härliga skuggor.

Kände en sådan tacksamhet över hur bra jag har det:)
Jag saknar ju ingenting i mitt liv.
Frisk, pigg och glad.
Härlig familj och ett boende som fungerar bra just nu i väntan på det hus jag vill köpa.

Min dotter och hennes hund mötte upp mig senare och vi gick tillsammans och pratade om framtiden.
Hur det känns att behöva lämna Öland igen för säsongen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards