Alla inlägg den 27 september 2015

Av Sirpa - 27 september 2015 07:38

Jag brukar skoja och säga att jag tar andras bakfyllor på mornarna.
Dricker ingen alkohol alls, men vaknar med rungande huvudvärk ändå ibland.

Just nu är det något knas i min kropp då den lagt in riktigt jobbig ledvärk och känslan av feber.
Har inte tagit någon temp och säkert är det bara en känsla, så det är inget att bekymra sig om.
Bara försöka vila denna lediga dag, så gott det går.

Hade jätteont igår, svårt att ta mig in och ur bilen då vi var ut och åkte en sväng till den vackra Hornstrand.
Gick där och njöt av de vackra, finslipade stenarna.
Havets vågor rullade in mot strand och jag mådde gott, fast kroppen värkte.
Det lindrades av njutningen i stunden.

Åkte via Löttorp tillbaks till campingen.
Mycket människor i rörelse nu under Skördefesten.
Det är så mycket evenemang överallt som jag valt bort för att bara kunna vila, njuta av mitt Öland.

Något år skall jag ta mig runt på de mängder av vernissage,loppisar och olika försäljningar som bjuds på överallt.

Kände att för min del blev tiden för kort iår.Tre nätter iår.
Träning, vila och ihopplock av familjens boende har tagit all tid.
Precis det jag ville göra denna gång:)

Vi återvände till Kyrketorp.Var in på Ica Böda, köpte det vi behövde i matväg.
Duschade.
Sedan softade jag resten av eftermiddagen och kvällen.
Tog tabletter och bara vilade.

Nattens vila tog hand om min kropp..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards