Alla inlägg den 12 januari 2016

Av Sirpa - 12 januari 2016 06:51

Ingen ände på hostandet!!!
Herregud...jag förstår inte hur länge detta biter sig fast.

Började hosta igen och det ordentligt Måndag eftermiddag.
Sista turen till och från Arlanda satt jag hela tiden och kraxade.

Halt och moddigt väglag, snöade ymnigt och sikten lika med noll.
Jösses vad slut jag var när det var dags att åka hem.

Hade delad tjänst igår med 4 timmars rast.Har ju ingenstans att ta vägen, så jag var kvar på jobbet och hostade, åt lunch, prata med kollegor, fixade med körspecifikationer och plockade runt med lite allt möjligt.

Blir bra när jag bor i stan så jag kan åka hem.Nu hade det blivit för dyrt.

Söndagen flöt på bra med jobbet.
Kände mig bättre från hosta och allt då, jättetrött på kvällen förstås, men det är ju inte konstigt.
Har ju jobbat och kämpat i kyla och jobbigt väglag, trots att jag varit så krasslig.

För att återgå till Måndagen så var det min dotters tur att bli riktigt dålig.
Hon låg helt däckad när jag kom hem vid 21 tiden.
Var och handlade lite sånt hon behövde innan jag kom hem.

Hon hade kört under Söndagen från Skåne med dotter och hund i bilen och det blev droppen.
Nu orkade inte kroppen längre....

Idag Tisdag ligger hon, nu på morgonen i 39 graders feber.
Inte bra!!
Ska kolla med chefen om han kan ordna bort min andra del idag så jag kan komma hem och ta hand om henne, barnbarn och hund.

Själv hostar jag hela tiden i stort sett och det kommer upp gojs ur luftvägarna.Det måste ju upp innan allt är över.
Tur jag är ledig imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards