Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Sirpa - 20 februari 2016 06:26

Har nu kört Högskolebussen mellan Västerås och Eskilstuna, två dagar i rad.
Hmmm....
Säkert en körning som passar många andra förare än mig.
Var urless igår kväll efter sista vändan!

Kan mycket väl tänka mig ha den då och då men inte 8 vändor på två dagar som det blev :)

Kontaktade min chef och vår personalplanerare som båda är härliga människor.
Vill lära mig mera inom Swebus.

Så under nästa vecka bär det iväg till Uppsala för att bli kompis med den depån och sedan lära mig körning från Uppsala till Cityterminalen och vidare Norrköping och även Linköping :)
Det skall bli jättespännande med den variationen.

Jag vill testa nya körningar för att vidga vyerna och hoppas även på att få lite körningar hos Axelssons till våren då det blir lite mera att göra.

Kör gärna beställningskörningar.

Var med en kollega/vän igår kväll och hämtade hem en buss och hjälpte till att städa ur den efter en beställningskörning.

Det är ett bra sätt att snabbt lära mig rutiner...att åka med och checka hur kollegorna jobbar.

Vill prova allt:)

Tyckar att det känns spännande och kul.Har absolut inget emot att utgå från annan depå och ha rast i andra städer.

Idag skall jag åka med "syrran" V på en kortare beställningskörning.
Sedan kommer hon över och fikar.
Vi har massor att prata om hon och jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards