Direktlänk till inlägg 8 mars 2016

Känns redan lugnare...

Av Sirpa - 8 mars 2016 20:18

Bara av att logga ut från fb har gjort att jag känner mig lugnare.

Två individer har förstått vinken och drar sig tillbaks.
Jag orkar inte vara arbetsförmedlare och tänkbar "vän" för människor som jag inte har något gemensamt med.

Några av mina härliga vänner har hört av sig i text.
Tack för ni finns för mig, det värmer!
Jag tar samtalet med er senare om vad som gjort att jag valt att ta avstånd från allt ett tag.

Inget som ni har gjort iallafall, det är säkert! Ni finns för mig ständigt.

Ibland orkar man bara inte förklara på en gång vad som hänt.Det kommer med tiden.

Dagen har jag betat av timme för timme.Fått energi från min härliga chef i ett gott samtal.
Min bästis V har jag inte haft tid att prata med, annat än kort, så intensivt med körningarna.Kort rast.

Har fått sms från min vän som finns för mig.Han gav mig energi med att bara dyka upp och le emot mig.
Han frågade hur jag mådde och sade åt mig att bara ta det lugnt...

En kollega som gör mig glad ringde upp när vi möttes, bara för att säga att han hoppats på att vi skulle setts vid Centralen:)
En kul grej som vi har.
Tack S, det värmde:)

Några samtal med älskade dottern blev det idag.Ville försäkra mig om att hon var ok.

Fick sedan skjuts hem av min vän som är rädd om min hälsa.Han ville se att jag kom hem i god ordning.
Känner mig omhändetagen av honom.Tack J. Du finns i mitt hjärta.

Kom hem till en sprudlande Lovan som krävde godis och lek bums:)
Det fick hon.
Fixade mig en stor kopp the.
Kvällsro...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sirpa - Fredag 19 april 16:38

Under vecka 15 blev det till att jobba med Tågpassning först åt Let's Go i Örebro under Onsdagen. Tog min husbil dit och installerade den utanför depån för att sedan köra tågersättning Örebro, Kumla Hallsberg på eftermiddagen. Var på väg tillbaks...

Av Sirpa - Onsdag 17 april 06:01

Efter att ha blivit hämtad av mina tjejer på Måndag eftermiddag 8/4 så kunde jag vara lite ledig. Hade först under Måndagen efter jag sovit 5 timmar, städat ur rummet jag sovit i. Det var nog evigheter sen den fått sig en ordentlig städning. Nu b...

Av Sirpa - Onsdag 17 april 05:45

Söndagen blev en riktigt spännande och rolig och lång dag. Vi checkade ut och lämnade hotellet för att spela de två sista matcherna. Tjejerna jätteduktiga och gick till Final. Den spelades ganska sent och vanns av Täbytjejerna överlägset. Så ...

Av Sirpa - Onsdag 17 april 05:26

Fredagen och Lördagen var fylld av glada pigga tjejer. Det spelades två matcher per dag och för mig blev det mycket väntan som jag ägnade åt att se på matcherna, städa buss, ha bussen öppen och varm så tjejerna kunde vila och torka matchtröjorna i me...

Av Sirpa - Onsdag 17 april 05:08

Den 4/4 körde tjejerna mig till depå Håbo buss utanför Bålsta för min första körning för det bolaget. Tjejerna behövde bilen hemma och jag hade ju ingen nytta med den när jag skulle iväg i flera dagar i busskörning. Installerade mig först av al...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards