Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Sirpa - 11 mars 2016 05:31

Igår Torsdag, då jag körde högskolebussen så ringde min chef och kollade om jag ville ha en Uppsaladepå körning på Söndag.

OM jag ville:)
Blev jätteglad!
Det är ju sån variation jag vill ja för att få stimulans i jobbet.

Det räddade min dag!

Senare ringde en kollega och var orolig över mitt mående av att måst köra nåt jag inte trivs med.
Enformigheten tär på mig nästan lika illa som stress och kaos jag inte har koll över, som pågår länge.
Typ som mitt förra jobb...där det var kaos varje dag.

Han kollade hur läget var och ville inte att jag lämnar Västeråsdepån pga att jag har tråkigt.
Han ville ha mig kvar..
Det värmde att höra.

Idag är det mdh bussen igen.
Såg också på resten av månaden att planeraren lagt in ett gäng dagar till med samma sak.
Samma tjänst, flera dagar i rad.
Detta kommer jag att ta upp och byta bort nån av dessa dagar.

Så onödigt när det finns andra som vill ha de körningarna.

Har sovit bra inatt.
På min långrast är det träningsdags igen.Har hoppat över ett pass denna vecka.Inte orkat eller varit motiverad.

Rör ju på mig mycket iallafall då jag går till jobbet varje dag.

Blev bjuden på lunch igår av min vän och kollega som sedan tvättade bilen åt mig, då den såg hemsk ut där den stod på sin plats.
Goaste vännen som hjälper mig.
Hade med den till jobbet just för den skull.Känner mig bortskämd.
Den skall snart besiktigas.

Idag skall jag gå igen.
Såg att det är kallt ute nu på morron.Friskt och skönt så jag vaknar.
Gårdagens vattenläcka vid tunneln som jag skrev om, gjorde att depån var utan vatten i flera timmar.

Går en annan väg för de jobbar säkert där ännu med det.

Blev glad i början på veckan då jag fick svar på cellprov som togs tidigare.
Allt helt normalt.
Toppen!
Hade ju förändringar för några år sedan och det togs bort lite för nogrannare tester.
Visade sig vara godartat då.
Nu ingenting:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards