Alla inlägg den 10 april 2016

Av Sirpa - 10 april 2016 10:35

Sov 10 timmar natten som var:)
Helt fantatiskt!

Känns som jag är i balans med sömnen nu, som gick åt pipsvängen när jag körde de 5 nätterna i Uppsala.

Bestämde mig för att åka ut till husvagnen, som barnbarnet och jag körde till Mälarcampingen i Fredags.

Solen strålade från en klarblå himmel då jag, iklädd träningskläder gick ut till bilen.
Skrapade rutorna då det varit kallt på natten.

Ica Maxi Hälla var nästa mål.
Pantade för 53:- som blev ett bra tillskott till kassan.
Inhandlade sånt som behövs i husvagnen, nu och även säsongsboendet på Öland.

Åkte till campingen.
Lasta ur, plockade in maten.
Frukost i senaste laget.Varit uppe flera timmar då.

Husvagnen får mig ner i varv fullständigt.Så skönt!

Lade ut på fb imorse att jag har funderingar på flytt närmare Uppsala.
Får ju mer jobb där än i Västerås.

Jag är ju flyttbar och hyr dessutom i andra hand.

Får se hur jag gör.
Har ju full frihet att styra mitt eget liv då jag inte har något fast förhållande i mitt liv.

Tiden får visa vad som blir bäst.
Självklart har jag drömmar som alla andra människor.
Han som står nära mitt hjärta vet om mina drömmar:) och kan påverka dem.

Men mitt liv står inte stilla...älskar och njuter efter bästa förmåga.
Planerar och känner

Just nu gäller husvagnen och i eftermiddag Bissen Brainwalk i Köping med min bästis V.

Åker snart och hämtar henne.
Vi får fint väder att gå i:)

Toppen!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards