Alla inlägg den 25 april 2016

Av Sirpa - 25 april 2016 15:18

Vaknade tidigt Söndag av kattgnäll och smärta i kroppen.

Bar upp det jag hade i bilen från flytten.Fina krukor som jag tänkte odla tomater i under sommaren.
Långa balkonglådor som jag själv köpt en gång i tiden.
Har lite Tagetesfröer som jag kan så.
Jag ska ju jobba hela sommaren så balkongen får bli min oas.

Funderar på att näta in den så Lovan kan vistas där utan uppsikt.
Bor ju ändå på tredje våningen.

Åkte sedan ut till husvagnen med grejer som ska med till Öland.
Städade i vagnen och plockade iordning.
Det är ju på Onsdag vi ska börja rulla neråt landet, jag, Camilla, Josefina och Ludde:)

Kom hem och stökade hemma.
Packade upp och packade ner inför Öland.
Diskade och vilade inför kvällens jobb.

Åkte till jobbet till 13.20 och jobbade sedan till 23.30
Två vändor till och från Arlanda.
Lagom med resenärer.
Åkte in i ett riktigt busväder med stormvindar, snö, hagel och regn som lade sig på vägbanan i en dm tjock sörja.

Givetvis med ett gäng olyckor som följd.
E18 var avstängd i en riktning under några timmar pga bärgning.

Kom hem jättetrött på natten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards