Alla inlägg den 26 maj 2016

Av Sirpa - 26 maj 2016 11:14

Vaknade 3.30 imorse.
Magvärken var borta men, hela magen var öm och svälld.

Duschade, fixa thermosen med kaffe och drack lite på prov...se vad magen tyckte.

Lovan halvgalen...hon tyckte att vi skulle leka och busa vid den tiden.
Jag var inte så sugen på det.
Då blev hon sur på mig istället.
Jag föreslog att vi kunde gosa och mysa medans jag sminkade mig och drack kaffet.
Det ville hon inte ens veta av.
Inge bus...inget gos var hennes beslut.
Så hon fick sura bäst hon ville...gick och muttrade och grälade för sig själv :)

Åkte hemifrån 4.30
Kände mig fräsch trots magen och de få timmarna av sömn.

Anlände till depån i Uppsala.
Tog ut min buss och nyckel till rastrummet i Norrköping.

Körde tom till Flogsta och började där.Fick ett tiotal från Stationsgatan.
Körde så in till Stockholm, Cityterminalen.
Lastade 22 till där.
De flesta skulle till Kalmar och Västervik.
Tog mig lite kaffe och smörgås, medhavd.
Lastade och åkte samtidigt med Linköping/Göteborgsbussen mot Norrköping.

Gled in en sväng in i Nyköping och sedan vidare till Norrköping.

Har nu rast i 1 1/2 timme.
Har ätit och vilar nu magen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards