Alla inlägg den 27 maj 2016

Av Sirpa - 27 maj 2016 09:18

Gårdagen gick jättebra :)
Var fruktansvärt trött när jag kom hem men det är rätt förståerligt.
Fick veta av kollegor att den tjänst jag kört var den värsta och jobbigaste i Uppsala.

Rusningstrafik både morgon och eftermiddag.

Sen att jag ännu är osäker på delar av färdvägen sög ju sin energi.
Nu borde det sitta i min gamla hjärna :) Genom stan till Karolinska var osäkerhetsfaktor denna dag.

Får se till att den tjänsten tilldelas mig oftare så jag får övning.
Dessutom jättebra med långa tjänster när jag ändå pendlar de 17 mil det blir per dag.

Blev även försenad då trafiken tog sin tid i Stockholm och längs vägen mot Uppsala.

Idag har jag börjat 5.35
Gick upp 3.15 för att hinna duscha och fixa allt innan transportsträcka på en timme till Uppsala.

Lugn och fin morgon från Uppsala till Cityterminalen via Karolinska.

På Cityterminalen fick jag på en elev som sedan tog över ratten, mot Nyköping, Norrköping och Linköping.
Sitter nu i bussen och bara njuter av att åka med.

Eleven är en förare som kört Swebus för många år sedan och behöver bara uppdatera och lära sig biljettsystemet.

Han lärde/visade mig en alternativ färdväg från CT mot Norrköping.
Toppen!
Behöver massor med sådant.

Vi kommer ha rast i Linköping

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards