Alla inlägg den 15 juli 2016

Av Sirpa - 15 juli 2016 16:09

Nu blev det sådär dumt igen efter nattjobb.
Kom hem 6.45 imorse och isäng i stort sett direkt.
Somnade som en stock.
Stängde ner mobilljudet också så inget skulle störa.

Vaknade vid 11 tiden och kunde inte somna om.

Upp och på med kaffe.
Natten var lugn med jobbet.
Mycket kunder men fridfullt mitt i natten.
Folk sätter in sitt bagage, visar biljetten och sätter sig sedan och sover medans jag glider fram på vägen med en nedsläckt buss.

Såg solen gå ner och några timmar senare gå upp igen.
Var pigg hela arbetspasset.
Sov en kort stund på min rast i Örebro.

Efter kaffe och påklädning for jag så via macken och tankning, till Ramnäs och hämtade alla tre katterna hem till mig.
Lånade ut min säkerhets transportbur från Emil till hundarna.
De ska ju åka långt, till Öland.

Åt en sen frukost med tjejerna och lastade in blommor och katter i bilen.
Åkte hem, lastade ur.
Två av katterna hade varit så nödiga så de bajat i transportburarna...vilken stank :/

Nu är de förnöjsamt installerade hemma hos mig och sover sött på varsitt håll.

Pompis i en byrålåda som hon gillar
Lovisen går omkring och inspekterar en stund och Ville i en stol på balkongen

Jag värmde mig lite mat ur frysen och ligger nu likt en padda i soffan.
Jag är jättetrött!
Alldeles för lite sömn.
Blir tidigt isäng ikväll då jag har katter att ta hand om i Hallstahammar imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards