Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Sirpa - 13 oktober 2016 01:27

Mitt i natten ligger jag i sängen och frossar i snacks :)
Har för en stund sedan nattat min älskling som ringde till mig när han åkte hem från jobbet.

Älskar dessa samtal på natten.
De kan handla om precis vad som helst.
Vi har ständigt så mycket att prata om han och jag.Orden sinar aldrig...

Ligger här och funderar över livet, hur allt utvecklats till det som är idag.

Borde kanske sova egentligen, men jag känner inte för det just nu.
Kom själv hem från jobbet vid 22.45 tiden.

Knaprar på krispiga goda snacks :)
Riktigt onyttigt mitt i natten...det struntar jag i.
Var sugen på dessa och då äter jag och mår gott i detta

Arbetsdagen var fylld av tankar och funderingar.
Så mycket händer ständigt.

Jag fick min fastanställning på 100% nu 1/10.Fast lista på Arlandaturerna.
Känns tryggt och bra.

Skrev på förstahandskontrakt på min lägenhet i Måndags :)
Toppen helt enkelt!

Saker i mitt liv börjar landa...
En trygghet infinner sig vartefter.

Gott med knapriga snacks mitt i natten :)
Känner mig törstig.
Kallt vatten är godaste drycken.
Har alltid en flaska kranvatten stående på nattduksbordet.

Ser mig omkring i sovrummet. Lite kalt på väggarna ännu efter att jag flyttat in i sovrummet igen.

Intredning av min bostad pågår för fullt. Jobbade med detta under mina lediga dagar. Måndag och Tisdag.

Gillar det jag åstadkommit hittills.

Jag vill bo i ett varmt och ombonat hem.
Det skall vara välkomnande och hemtrevligt.

Behöver skaffa nya mattor.
Fick lov att kasta ett helt gäng, då min lilla katt använde dem som kissplatser.
Tre stora ryamattor hamnade på återvinningen i brännbart containern.
Jag älskar mattor.
Gärna sköna, lite fluffiga mattor som är mjuka under fötterna.

Ska köpa lite nytt så fort jag får råd.
När det kommer en riktig lön från min arbetsplats.
Har varit dåligt med den varan hittills.

Nu är mina nattsnacks slut och jag börjar känna mig trött igen.
Har en bomullstuss runt mitt hjärta, efter samtalet med min älskade.
Vi funderar på att göra en liten kortare resa om en månad ungefär.
Bara han och jag :)

Vi har livet framför oss.
Vår resa har bara börjat.
Jag räknar dagar nu fram till ett viktigt mål....nedräkning, dag för dag :)
Berättar när det är dags vad det är jag räknat till.

Nu är det godnatt och knacka tårna i sänggaveln (som inte finns ännu)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards