Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Sirpa - 18 oktober 2016 15:53

Mitt liv :)

Såsom jag väljer att skapa det.

Jag väljer att leva såsom jag mår bäst.

Med de passioner jag har och ett hjärta fyllt av kärlek.

Mannen jag väljer, lever med mig i detta tänk.

Lev, njut, utforska!
Var nyfiken på vad som väntar bakom nästa hörn.

Ditt liv blir som du gör det till.

Njut, må gott!

Av Sirpa - 18 oktober 2016 02:06

Vaknade imorse av huvudvärk.
Det var lite mycket huvudbry igår Söndag och dessutom jobbade jag extra enda till sena kvällen.
Allt fick en vettig förklaring och det känns bra.

Fick bukt med huvudvärken och efter en kopp gott kaffe och lite knäckemacka satte jag igång och bakade mera kakor till barnbarnets kalas på Lördag.

Ringde först till min läkare och bokade tid för vidare undersökning av min hosta.
Den ger sig inte utan jag tycker att den bara blir värre.
Är sönderhostad i halsen ständigt och stundtals hostar jag blod.

Har nu hostat i snart 10 månader och det måste till en ordentlig utredning vad sjutton detta är.
Känner så ofta att det är så trångt i halsen att jag knappt kan svälja.
Ingen har ju tittat ner i min hals eller svalget.
Det har röntgats lungor och tagits en massa prover men ingen har kollat i halsen.

Har läkartid på Tisdag nästa vecka.

Ringde min dotter och kollade läget.Hon är ännu dunderförkyld.
Jättevissen!

Bakade sedan kakor.
Först Kanelkakor som blev jättegoda och sedan Syltsnittar.

Medans de svalnade så tvättade jag fönstren i vardagsrummet.
De blev så blanka och fina.
Skönt få det gjort, har tänkt göra länge.

Mera blev gjort denna dag men jag orkar inte skriva mera just nu.
Saknar min älskling som ännu inte tillfrisknat.

Skriver mera imorgon :)
Nattis

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards