Alla inlägg den 2 december 2016

Av Sirpa - 2 december 2016 00:22

Var in under Torsdagskvällen på Hjärtultraljud.
Fick veta att mitt hjärta är starkt och jobbar på bra.

Men läkaren hittade också förändringar på hjärtklaffar som framöver kommer att följas upp.

Jag vet vad det var han hittade :)
Det är säkert bara för att jag är så kär i min härliga älskling som gör att hjärtat bankar på så hårt att det blir förändringar i klaffarna :)
Vad annars!?

Läkarens trygga ord: Detta är inget alarmerande och jag skall inte oroa mig.Men det måste följas upp efter att utredningen jag står under är klar.

Min träning behöver jag ha igång så snart som möjligt känner jag.
Mitt hjärta och mitt välmående behöver den.
Inte den stress som ständigt pågår runtikring.
Träning och tillräcklig vila/sömn är nödvändigt.

Jag vill inte i en framtid stå inför ett klaffbyte.
Då lägger jag om min livsstil istället så det inte behöver gå så långt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards