Alla inlägg den 18 januari 2017

Av Sirpa - 18 januari 2017 05:03

En i övrigt kämpig dag på jobbet som jag inte nu orkar gå tillbaka till och skriva om, som slutade jättebehagligt.

Tog mig åter till jobbet.
Skiftade bilar med go kollega som hjälpt mig fixa lite fel på min.
Blev kvar och åkte sedan med min kärlek på hans runda.
Vi hann prata lite och resonera flytten och annat.

Tog sedan en gofika med hallonpaj och glass på hans rast innan jag åkte hem och han fortsatte jobba.

Spanade in gymet vi båda skall skriva in oss på.Ska bli så skönt att börja träna på gym igen.
Jag gillar ju crosstrainer och löpband.
Min älskling får bli min PT vad gäller styrketräning.
Han kan ju den biten :)

Ett par timmar Guldkantad tid.
Vi har båda så fullt upp hemma så det blir inte tid att ses.
Jobbar olika tider.
Snart bor vi ju innanför samma dörr så det fixar sig :)
Bara dagar kvar.

Med hjärtat fyllt av bomull och ett leende på läpparna, for jag hem och duschade, intog kvällsmacka, torkade håret och isäng.
Hann packa lite till Ullaredsresan.
Skulle upp tidigt igen på Onsdagen för arbetsdag innan avfärd

Nu ska min bil bara besiktigas under nästa vecka och sedan säljs den.

Ska städa ur den en vända och lämna in på en sista service på Bilia.
Jag har ju serviceavtal.
Servicelampanntändes passande nog igår :) Hoppades på det.

Den som köper får en kanonbra bil.
Snygg och välhållen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards