Alla inlägg den 20 mars 2017

Av Sirpa - 20 mars 2017 19:55

Sov nog ganska oroligt förra natten och då var det också läge för jobbiga, overkliga drömmar som väckte mig till sist.

Drömde att jag kom körande min buss och blev stoppad av polisen.
De hävdade att jag såg full ut och ville att jag skulle blåsa.
Självklart blåste jag... och det gav utslag
0,23 hade jag i mig och jag förstod ingenting.
Jag försökte förklara att jag inte dricker alkohol alls och att detta inte var möjligt.

Du ser ju full ut till och med,du har ju druckit Konjak, svarade polisen och faktiskt att när han sagt det så kände jag mig rejält full, yr och vinglig.
Jätteunderligt!

Jag såg hela livet passera med allt jag skulle förlora.
Körkortet, jobbet och sedan skammen över att ha kört buss full.
Fy så hemskt!!

Dessutom fast jag inte druckit någonting och jag kunde inte förklara varför det gav utslag.

Jag var helt förstörd!
Visste inte vad jag skulle ta mig till.

I min förtvivlan vaknade jag och när jag vände mig i sängen så kände jag hur yr i huvudet jag var.
Kändes som att jag skulle ramla ur sängen.... det drog åt vänster i min kropp.
Jätteobehagligt!
Pulsen rusade och genomsvettig!

Lugnade ner mig efter en stund när jag insåg att det bara var en dröm.

Tänkte sedan på hur yr jag kände mig fast jag låg ner i sängen.
Glad att det var en dröm bara.
Säkert var det yrseln som framkallade drömmen...

Häftig mätare polisen hade som kunde se vad jag druckit.... fast jag inget hade druckit :)

Jösses!
Allt är möjligt i drömmarnas värld

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards