Alla inlägg den 2 april 2017

Av Sirpa - 2 april 2017 22:02

Älsklingen och jag gick bort till den gamla kyrkogården, i närheten av Domkyrkan.

Vi tände fyra ljus...

Tre för de ungdomar som miste sitt liv i den tragiska bussolyckan Söndag morgon.

Det fjärde ljuset för vår kollega, föraren på bussen som nu lever i stor sorg och ångest över händelsen.

Återigen en hemsk olycka!

Tar det aldrig slut??

Av Sirpa - 2 april 2017 10:52

Jag kände redan imorse när jag vaknade att det blir en vilodag idag.
Var såpass aktiv igår att det får räcka för denna helg.

Blev ju så oerhört frusen också när jag grejade vid husvagnen och det tror jag är orsaken till energiavsaknaden idag.
Frös i timmar och hade jättesvårt att få upp kroppsvärmen.

Kände mig sedan febrig inatt och vaknade med kraftig huvudvärk imorse.

Skulle gått Bissen Brainwalk i Köping idag, men det måste jag stå över denna gång.
Tycker jättemycket om detta initiativ som Bissen står i täten för.

Nytt försök nästa år eller så går jag i nån annan stad senare.

Skickade över lite pengar till insamlingen ändå.
Detta känns jätteviktigt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards