Alla inlägg den 27 april 2017

Av Sirpa - 27 april 2017 14:44

Upp 2.15
Gick till jobbet givetvis.
Körde mina två vändor till och från Arlanda, med en kort rast emellan.

Åkte ner på stan med min älskling som påbörjade sin arbetsdag med bussen jag kom in med.
Gick hem.
Bytte om, åt litegrann och sov i 20 minuter.
Plockade ihop de grejer jag behövde med innan en kollega plockade upp mig ute längs vägen.

Lånade hans bil för att sedan fara till Eskilstuna för att hämta min husvagn.
Den stod ute då jag ringde tidigare om att jag kommer och hämtar.
Kopplade på och provade alla lysen.
Funkade jättebra.

Åkte till Köping via Kungsör.
Kom dit för tidigt så jag ställde mig en bit bort längs en väg och bara tog det lugnt i 45 minuter innan det var dags för besiktningen.

Det gick jättebra och jag kunde åka hemåt med rent papper.
Körde test av gasolen också så det känns tryggt.

Körde vagnen hem till min dotter och svärson och ställde den på deras gård.
Tog en kaffe med dotter och barnbarn innan jag styrde mot Västerås igen.
Lämnade åter bilen som jag tankade innan avfärd från Västerås.

Tog bussen hem och då var klockan redan 20.30
Snabbdusch och in med lite mat i magen.

Det blev en del steg denna dag också och jag hade svårt att varva ner.
Somnade vid 23 tiden....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards