Alla inlägg den 10 maj 2017

Av Sirpa - 10 maj 2017 07:19

Idag krävs stor styrka från mig, både mentalt och fysiskt.

Möte på Fonus tillsammans med min systers barn.

Vi skall gemensamt gå igenom hur vi lägger upp deras mammas sista färd och definitiva viloplats.

Oerhört viktigt och värdefullt.

Deras vilja är det som gäller.
Sedan är det upp till oss övriga att genomföra det som beslutas.
Den chansen kommer aldrig mera åter.

På eftermiddagen efter att jag kört min älskade sambo till hans arbete så bär det av till husvagnen.
Innan dess skall bilen vara lastad med förtält och allt annat som hör till.
En hel del kan jag lova.

Väl framme så kommer jag och min yngsta dotter att resa förtältet och bygga upp det boende som kommer vara denna sommar.

Känner att denna fysiska aktivitet kommer att vara välbehövlig efter all känslomässig planering inför min systers begravning.

Gäller att hitta allt som ger mental hjälp längs vägen....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards