Alla inlägg den 22 juni 2017

Av Sirpa - 22 juni 2017 20:20

Igår på Viking Grace, satt kärestan och jag på nattklubben och lyssnade på bra musik.
Han gick iväg och köpte något att dricka.
Frågade om jag ville ha något.

Jag kände mig nöjd för stunden så det blev ett nej tack till svar.

Godingen överraskade mig ändå med en jättefin alkoholfri drick.
Tranbärsjuice, Schweppes,Sprite, apelsinskivor, is och en physalis.

Läskande och jättegod.
Satt med den länge och bara smuttade och njöt
Minns inte vad drinken hette tyvärr med kärestan såg hur den blandades och hur mycket av alla ingredienser

Av Sirpa - 22 juni 2017 09:33

Kärestan och jag gick upp tidigt Onsdag morgon för att åka med anslutningsbussen till båtterminalen i Stockholm
Viking Grace var vårt mål.

Bussen åkte 5.15 och vi anlände till hamnen 7.00
Incheckning och boarding skedde ganska snart och vi fick lägga in vårt bagage i den fina, bekväma hytten.
Ett stort fönster fick vi.

Vi åt en härlig frukost först av allt och den var välbehövlig, då vi gått upp så tidigt.
Kaffethermosen var med på bussen förstås men det var ju inget mot en hotellfrukostbuffe.

Vacker utsikt från vår hytt

Skriver mera senare om vårt dygn ombord

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards