Alla inlägg den 4 juli 2017

Av Sirpa - 4 juli 2017 21:14

Det började med att jag tyckte speglarna i köket var fläckiga...

Slutade med att jag hade putsat några. fönster på husvagnen samt hela förtältets rutor.

Typiskt ... Jag ska bara :)

Fint vart det!
Rent och blankt

Av Sirpa - 4 juli 2017 08:43

Igår var vi in till mitt favoritföretag Caravan Eskilstuna och tittade på större och nyare husvagnar än den vi nu boar i.
Vi kommer att behöva större ytor då vi blir med stor vovve framöver.

Kärestan hade hittat en annons på en Kabe Diamant 720 från 2009 års modell.
Den var jättefin och helt rätt planlösning för oss.
Ekonomin sätter stopp för oss i stunden.
Vårt oplanerade bilköp efter rådjursolyckan har satt sina spår och det är inget vi rår över i stunden.

Beundrade den hursom :) Det kostar ju inget.
Vi sitter ju inte i sjön idag då vi har min gamla goding att boa i.

På morgonen tvättade jag baken på vår husvagn då det blivit smutsigt från träden ikring och säkert en del skräp från fåglarna som boade i ac-anläggningen.
Denna vagn är så vit och fin.
Den som köper vår Sävsjö kommer att ha en toppenvagn för lång tid framöver.

Vi har den kvar till nästa säsong

Åt på en pizzeria i Eskilstuna och det var så mycket mat att jag tog med mig hälften hem :)
Kvällen tillbringade vi i förtältet och pratade om vår kommande vovve och allt vad det innebär
Det är som att planera ett barns ankomst.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards