Alla inlägg den 12 september 2017

Av Sirpa - 12 september 2017 10:39

Imorse skulle vår bil levereras till Bäckby för att få ett elfel kollat.
Ett fel som hängt med sen vi köpte henne, så det går på garantin.

Att det inte gjorts förrän nu är för att alla verkstäder gick på lågfart över sommar och semestrar.
Nu ska det bli åtgärdat.

Jag åtog mig att ta henne dit då sambon är så trasig i ryggen.

Hade bestämt mig för att gå hem i rask takt och så fick det bli.
Traskade på igenom Hammarby villaområde och vidare oxbacken och ner på stan.
Hämtade ett rekbrev från Ica Skrapan, handlade lite och gick sedan hem.

Skönt ute och det kändes toppen att fixa träningspasset i friska luften och inte instängd på gymet.

Kom hem och gick i duschen direkt.
Sedan kaffe och en god, nyttig smörgås av färskt bröd från ica.

Fick några fina foton under mitt pass.
Hittar alltid fina motiv.

Har nu en timme på mig att relaxa lite innan det är dags att cykla till jobbet.
Veckans andra eftermiddagsskift.
Jag ogillar verkligen att börja jobba på eftermiddagen...

Vill ha jobbet klart vid det laget.
Alltså börja tidigt på morgonen.

Gårdagen på jobbet var så rörig och oorganiserad så jag bara låter det passera.
Orkar inte längre engagera mig då det bara tar all ork och ger ingenting tillbaka.

Söker annat jobb för fullt....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards