Alla inlägg den 25 september 2017

Av Sirpa - 25 september 2017 02:51

Något är inte riktigt ok i min kropp just nu.
Kände mig väldigt trött och lite febrig igår eftermiddag och kväll.

Tog mig en skön promenad på förmiddagen till Resecentrum med ryggsäcken packad.
Hade med brunch till mig själv och sambon, som hade sin rast i bussen.

Vi åt goda smörgåsar, drack kaffe och pratade i bussen tills hans körning började igen.
Han hade väldigt ont i ryggslutet och jag var orolig över hans kämpande med smärtan.
Valde att åka med den turen då det fanns gott om plats i bussen.

Han kämpade på och vi åkte åter Västerås med mycket resenärer.

Jag kände mig redan där i bussen, lite frusen och knepig.
Körde i depå och städade ur bussen innan vi åkte hemåt.

Jag ringde tidigare under hans rast till Malingsbo camping och meddelade att vi inte kan komma idag då sambon hade så ont.
Jag skulle visat honom vår tilltänkta säsongsplats på campingen.
Bokade plats till kommande helg då vi tänkte "provbo" där en natt.

Jag drar dit vagnen från Arboga, redan på fredagen och installerar den.
Handlar med den mat vi behöver och gör allt klart.
Åker hem och hämtar kärestan och vi far dit tillsammans lördag.

Drar sedan vagnen till Eskilstuna för vinteridet.
Ska ha den stående ett par veckor hos min dotters familj först.
Ska bo en natt med mina barnbarn i den innan rengöring och tömning inför vintern.

Det skall bli mysigt :)
Mina småttingar.

Lade mig vid 21 tiden igår kväll och vaknade sjöblöt av svett vid 1 tiden.
Slumrade in en stund till och gick sedan upp vid 2 tiden.

Ska straxt cykla till jobbet för dagens arbete.
Sambon sover och jobbar eftermiddag.

Båda är vi lite krassliga just nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards