Alla inlägg den 12 februari 2018

Av Sirpa - 12 februari 2018 22:41

Förutom jobb idag så hade jag två viktiga möten som handlar om min dotters och lilla barnbarnets framtid.

Riktigt obehagliga minnen som vi måste gräva i och få ner på papper.
Timmar fyllda av tunga tankar och krävande meningar på pränt.

Kommer imorgon att skriva renskriva mitt vittnesmål inför förhandlingar längre fram.

Vårdnadstvist som bottnar ur ett liv med våld, misshandel och aggressivitet i bakgrunden.
Där liv gått i kras och barn farit illa.

Hann ta en promenad till affären och inhandla lite färskvaror.
Fick också tid bokad för byte av cirkulationspump i husvagnen i början på April.
Skönt få det ordnat så långt.

Nu har jag lagt mig, helt slut i hjärnan och kroppen hänger på i tröttheten.
Sambon kom nyss hem från jobbet, uppgiven och jättetrött mentalt.

Ny dag imorgon....
Ville katt har redan varvat ner helt för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards