Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Sirpa - 18 februari 2018 15:30

Då det dags för mig att jobba heltid igen och orken begränsad, så fick det bli tvättstugan idag.
Sambons jobbarkläder åkte in i maskinen när han kom hem efter sin jättetidiga förmiddagstjänst.

Skönt att få sådant klart.

Fixade mat tills han kom hem.
Köpte förut vegeteriska morotsbullar som blev grym goda efter värmning i ugnen.
Dem åt jag av medans kärestan fick potatis och Angusburgare, som han älskar.
Riktigt köttiga, proteinrika och goda burgare.

Sedan var det hockeymatch mellan Sverige och Finland idag.
Den blev nyss klar och Sverige vann med 3-1
Det fick bli äta vid tv:n så inte sambon missade något.

Nu doftar det gott av nytvättat härhemma.
Jag hänger ju allt i lägenheten.
Vill inte använda tumlare eller torkskåp.
Lägenheten är så torr att tvätt höjer kvaliten på rummens luft.
Vi har så grymt bra ventilation här.

Bytte sköljmedel till en lite diskretare doft.
Gillar inte när doften är så stark att den tar över allting.

Nu tänkte jag vila resten av kvällen.
Möjligtvis åker strykbrädan fram ikväll då sambon behöver sina jobbkläder tidigt imorgon.
Han börjar redan 3.42
Rena plågan för honom som är kvällsmänniska.

Jag har Kundsupport imorgon och på kvällen är det sedan möte på jobbet.
Det skall bli väldigt intressant att höra vad som kommer att ske.

Skulle behöva ta mig en promenad men jag orkar inte just nu.
Får se ikväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards