Alla inlägg den 17 mars 2018

Av Sirpa - 17 mars 2018 11:14

Gårdagen blev en sån där tungrodd dag som sög all min energi.

Vaknade till vid 3 snåret när sambon gick upp för att jobba.
Somnade om direkt och sov till 5.30
Sedan var det bara att spinna igång dagen med allt som skulle göras.

Jag skulle ta mig till depån med datorn och mitt arbetsmaterial.
Jobba därifrån för att få ha lite människor omkring mig.
Bäddade och fixade härhemma. Intog morgonkaffe.
På med smink och kläder och iväg.
Gick till Stora Coop på Pilgatan och handlade med lite frukost och annat jag hittade där.
Börjar vara tomt i kyl och skafferi hemma.

Tog sedan bussen till Skiljebomotet och gick till jobbet.
-12 ute så jag var stelfrusen vid framkomst.
Kopplade igång datorn direkt då jag kom in.
K vår förra depåchef var på plats redan.
Vi hade stora problem med datorerna då det laddade in nån uppdatering som störde allt.
Vi åkte ur stup i kvarten och det var segt och konstigt.

Två timmar blev varken hackat eller malet i jobbet. Hann gå in i ärenden och påbörja, blev sedan utslängd ur systemet.
Till sist lugnade det sig.
K gick hem och jag tog över den fasta datorn på kontoret.

Fick undan några tyngre ärenden.
Stängde ner en del som var klara sen dryg vecka tillbaks.
Ingen feedback från kund så jag avslutar ärendet då.
Tog ett helt gäng med nya ärenden.
Åt en snabb lunch och fortsatte.

Jobbade på till 16 tiden då jag bara inte orkade längre.
Sambon hämtade mig med bilen.
Fixade nåt att äta och sedan blev det inte många knop denna dag mera.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards