Alla inlägg den 24 maj 2018

Av Sirpa - 24 maj 2018 21:00

Tassimobryggaren är inget jag använder mycket.
Det kostar för mycket och dessutom är dessa kapslar rejäla miljöbovar.

Men om jag dricker sånt så har favvisen blivit Gevalia Dark.
Riktigt gott kaffe.
Tog en kopp nu ikväll här i husvagnen.
Kände inte för att brygga på vanligt kaffe.

Av Sirpa - 24 maj 2018 19:28

Malingsbo Nya Camping.

Det underbara ställe.

Min käresta skjutsade hit mig idag då jag har ledigt i tre dagar nu, medans han jobbar helg.

Fick genast städa här då allt var täckt av pollen. Gult överallt. Tur det är lättstädat.
Har ju dammsugare i husvagnen.

Köpte en fin blomgrupp åt mig själv på Maxi.
Hängde upp den på förtältet medans jag är här. Den hänger med hem sesan till balkongen.

När vi hade fikat och kärestan åkt hemåt igen, gick jag ner till sjön för ett bad.
Så grymt skönt att känna vattnet mot huden.
Svalt och mjukt smekande.

Vattnet har sjunkit undan så stranden är ett par meter större.

Trivs så grymt bra här.
Plockade med lite allt möjligt vid vagnen.
Börjar bli lite mygg så jag tände igång en myggspiral ute i förtältet.
Tycker att det doftar så gott.
Myggen håller sig borta.

Det är inte många här nu när det bara är torsdag. Lugnt och behagligt.
Fåglarna kvittrar. Knappt några bilar på vägen ens.
Fridens boning verkligen

Köpte mig en jätteskön, ledig sommarklänning på Maxi.
179:- alldeles lagom pris på en klänning att bara skräpa omkring i såhär.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards