Alla inlägg den 8 september 2018

Av Sirpa - 8 september 2018 23:15

Jag har ju sagt upp mig på jobbet och kör min sista dag 21/9.

Det som var tänkt att bli någonting bra, blev bara en stor besvikelse.
Dessutom för min del en rejäl snoksmäll.

Jag gjorde ju valet att fortsätta den väg som vi anställda blev hänvisade.
Nyanställning, provanställning i ett företag som hade hand om körningarna som vi utför på uppdrag.

Med schema som inte fungerar för min del med nätterna.
Utan tillåtelse till byten eller förändringar.

Så jag valde att säga upp mig då detta lades upp för mig på ett riktigt obehagligt sätt.
Jag har aldrig någonsin i mitt liv blivit så tillrättavisad av en chef som nu.
Så mitt val att hoppa av karusellen var väldigt enkel.
Det beslutet tog jag redan när jag lämnade dennes kontor.

Att sedan leverera en sådan sak precis när jag skall iväg och köra en lång arbetskväll.
Det accepterade jag inte.
Tog beslutet att lämna detta bakom mig och det så snart som möjligt.

Nu är vi två hittills som sagt upp sig.
Det kommer bli flera, det är då säkert.

Av Sirpa - 8 september 2018 21:31

Lilla barnbarnet fyller 5 imorgon och hade kalas idag.
Han beställde finska munkar från mormor.
Det fick han

Det blev en plåt med bullar också när jag ändå höll på

Dotterns festbord var dignande god som vanligt

Av Sirpa - 8 september 2018 07:43

På Måndag har jag ett viktigt möte efter mitt jobbpass.

Ett möte som visar vägen till min framtid

Jag vägrar ge upp, det är bara så.
Kommer aldrig att stoppas in i en fålla.

Min hälsa är viktigare än någonting annat.
Utan den finns ju inget liv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards