Alla inlägg den 11 september 2018

Av Sirpa - 11 september 2018 01:57

Känner att det här får vara den sista vändan under min karriär som bussförare.

Orkar inte med några flera omkastningar.

Skrev på för Björks buss igår.
6 månaders provanställning till att börja med.
Det är mycket att lära in då jag känner att jag vill kunna köra vad som helst i det företaget.

Det är skolkörningar, Brukslinjen, matarbuss, beställningskörningar, tågbuss och en del annat.
Kommer att ta ett tag att sätta sig in i det nya.
Bra att det är höst och vinter på väg så jag hamnar direkt i den jobbigaste tiden.
Lika bra det så att jag lär mig och det snabbt

Många olika bussmodeller, både stora och små.
Nya kollegor och en helt annan sorts kunder än det jag är van vid från Arlandaturerna

En spännande tid väntar.
Börjar 1/10 med att lära mig vart eftersom.

Har bestämt mig för att komma in i detta snabbt så det kan skapas en rutin i vårt liv.
Det behövs.

Nu har vi börjat titta efter bil som är nödvändigt för mig då jobbet är på tre orter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards